Helyünk az online térben
Pincészetünkben a kitűnő borok készítésén és a kimagasló vendéglátáson túl nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy ne csupán a borászati technológiák terén, de az élet más területein is haladjunk a korral és megfeleljünk a 21. század kihívásainak és elvárásainak.
Hiszünk abban, hogy borainkat és családi pincészetünket a helyi vendéglátáson túl az online térben is tudnunk kell képviselni, és fontos folyamatosan itt is jelen lenni. 2017-ben készült el a Tóth Ferenc Pincészet jelenlegi formába öltött többnyelvű, informatív weboldala, az online értékesítést lehetővé tevő sikeres webshopunkkal, ahol lényegében teljes bor szortimentünk vásárolható. A Colorandcode tervezője, webfejlesztője és designere keze munkáját dicséri az oldal, melyet folyamatosan naprakészen, frissen tart csapatuk érdekes és felhasználóbarát tartalmakkal.
Interwine díjat nyertünk nemzetközi zsűri előtt
Az év elején hívta életre a A Hungarianwine.eu az első Interwine Díjat, a magyar borászatok és borkereskedések honlapjainak versenyét, melyre büszkén neveztük be mi is. A kezdeményezés mellé állt az Agrármarketing Centrum és a Rekortir Cégcsoport – támogatásuknak köszönhetően a győztesek több mint 5 millió forint értékben kapnak online megjelenéseket és szolgáltatásokat.
A versenyre 52 honlap nevezett, ebből 2 határon túli borászat, 2 pedig borkereskedés volt. A verseny a borszerető közönséget is megmozgatta: a szavazásos szakaszban 19 500 szavazat érkezett.
Az első körben egy hattagú zsűri értékelte a borászatokat: Kriston Orsolya szerkesztő (VinCE Magazin, Wine Atlas), Tóth Adrienn borkommunikációs szakember (Wineglass Communication), Németh Ágnes szerkesztő (Hungarianwines.eu), Száraz Krisztián SEO szakértő (Chris Dry), Dobos Tamás webfejlesztő (Nemos Creative) és Sergey Smolin orosz borszakíró. Az ő döntésük alapján jutott döntőbe 20 borászat, de a borkedvelő közösség is továbbjuttathatott 5 borászatot. A döntősöket ezután nemzetközi zsűri értékelte neves szakemberekkel: Lucy Shaw szerkesztő (Drinks Business), Don Kavanagh szerkesztő (Wine Searcher), Zsiga György és Ben Franks tulajdonosok (Novel Wines borkereskedés), Andreas Larsson sommelier világbajnok (Tasted.wine), Rádler Csaba értékesítési és marketingvezető (Rekontir Cégcsoport), Nagykálnai Tamás art director (Spoti Studio), Peltan-Brosz Roland art director és alapító (Peltan-Brosz), Paul Budny és Benedicte Rigollot tulajdonosok (Lazenne).
A többnyelvű weboldalak kategóriában a rangos hazai és nemzetközi zsűri pontszámaival weboldalunkat a nívós második helyre emelte. A dobogó legfelső fokára a Sauska Birtok állhatott, a harmadik helyet pedig a Heimann Családi bortok kapta. Szívből gratulálunk Nekik, mi pedig hálásan köszönjük a megtisztelő elismerést!