All inclusive spanyol bortúrát nyerhet az idei év legjobb boros cikkének szerzője! A tavalyi évtől eltérően, idén már nem csak magyar borokkal kapcsolatos írásokat várnak a Hungarian WebWineWriting versenyre, hanem nemzetközi borokról szóló publikációkat is. Az idei évben három kategóriában indulhatnak a versenyzők: borturizmus, márkaépítés és ritka szőlőfajták.

A Tóth Ferenc Pincészet idén a Márkaépítés a borban téma támogatója lett. A kategória győztese egy-egy palackkal kap a Tóth Ferenc Pincészet zászlósboraiból: a Magyar Bor Nagydíjas Egri Leányka Superior 2016 és a Super12-ben szereplő Tornyos Egri Kékfrankos Superior 2013 borokból. A kategória mindegyik döntőse (beleértve a győztest is) kap egy palackkal a Tóth Ferenc Pincészet csúcs vörös házasításából, a Várvédő 2013-ból.

“Vannak úgynevezett szerethető brandek, olyan márkák, amelyek logóját szívesen viseljük a testünkön, telefonunkon vagy az autónkon. Hogyan válhat egy borászat ilyen márkává? Az egri Tóth Ferenc Pincészet szemet gyönyörködtető címkéivel, különleges, személyes hangulatú kóstolóival és persze remek boraival kiváló példa. A kategóriában olyan írásokat várunk, amelyek kiemelkedő márkaépítési ötleteket mutatnak be akár egy borászat, de akár egy egész borvidék, közösségi márka vagy ország kapcsán.”

Bővebben a versenyről

Legutóbbi bejegyzések

Kezdjen gépelni, majd nyomjon Enter-t a kereséshez

Tóth Ferenc Pincészet