Általános Szerződési Feltételek

1. Fogalmak
A Vásárlási Feltételek alkalmazásában:
a) fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy,
b) fogyasztói jogvita: a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy
c) fogyasztói szerződés: a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződés
d) jótállás: a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban a „Ptk.”) szerinti, valamint külön jogszabályban a fogyasztói szerződésekre meghatározott kötelező jótállás,
e) távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak,
f) távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz,
g) termék: a jelen Vásárlási Feltételek 2. pontjában meghatározott ingó dolog,
h) vállalkozás: a honlap üzemeltetője, amely a honlapon kínált terméket értékesítő, 1. pontban meghatározott jogi személy.

2. A szerződés szerinti termék
A vállalkozás által üzemeltetett honlapon keresztül a fogyasztó által kiválasztásra kerülő borok, amelyek lényeges tulajdonságairól (termelő, előállító, termővidék, alkoholtartalom, stb.) a kiválasztáskor és a megrendelés véglegesítésekor kap tájékoztatást a fogyasztó.

3. Árak
A termék oldalakon szereplő árak kedvezményes és kedvezmény nélküli árak, melyek érvényesek az interneten történő vásárláskor.
A feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák (27%).
A feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítással kapcsolatos költségeket, amelyeket részletesebben a 6. pont állapít meg.

4. Megrendelés menete
A vásárláshoz regisztrációra van szükség. Ezt követően e-mail címed és jelszavad segítségével tudsz bejelentkezni. Válaszd ki a megfelelő termékeket és helyezd őket a kosaradba. Lépj be az oldalra e-mail címeddel és jelszavaddal. Válassz fizetési módot, ellenőrizd le a rendelés adatait, szállítási és számlázási címed, majd küldd el a megrendelést.
A rendeléseddel kapcsolatos információkat rendszerünk automatikusan visszaigazolja a megadott e-mail címre, melyben újra ellenőrizheted annak részleteit. Megrendelésed a visszaigazolásban szerepelő rendelésszámon tartjuk nyilván.
Szerződésünk, ráutaló magatartással, az általunk küldött visszaigazolással jön létre.
A Ptk. 6:7.§ (3) bekezdése alapján a megkötendő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A szerződés nyelve a magyar.

5. A megrendelés lemondásának módja és feltételei
Megrendelésedet bármikor megváltoztathatod. Ebben az esetben hívd a +36 36 311-552-os telefonszámot, vagy írj: varvedok@t-online.hu e-mail címre. Hivatkozásul kérjük, hogy a visszaigazoló e-mailben szereplő megrendelési számod feltűntetni szíveskedj.

6. 14 nap elállási jog, visszaküldési idő és vételár visszafizetés
Az Európai Unióban a vásárlóknak joguk van ahhoz, hogy 14 napon belül visszaküldjék a nem üzletben megrendelt árucikkeket, és visszakapják a teljes vételárat. A visszaküldés oka bármi lehet – akár az is, hogy a vásárló egyszerűen meggondolta magát.
A 14 napos gondolkodási idő a megrendelt áruk átvételétől veszi kezdetét. Ha a kéthetes időszak utolsó napja munkaszüneti napra esik, a gondolkodási idő az ezt követő munkanapon jár le.
Hogyan lehet lemondani a megrendelést?
Értesítened szükséges a kereskedőt arról a döntésedről, hogy elállsz a vásárlástól e-mail üzenetben vagy postai úton, majd vissza kell juttatnod a terméket. Miután értesítetted a kereskedőt a döntésedről, 14 napod van a nem használt áru visszaküldésére.
A visszaküldés során felmerülő költséget Neked, azaz a fogyasztónak kell fizetned.
Visszatérítések
A szabályok szerint a kereskedőnek a vásárlástól való elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számítva 14 napon belül vissza kell térítenie az áru vételárát átutalással, de késleltetheti a visszatérítést, ha nem kapta meg időben az árut.
Ha szállítási költséget is fizettél a vásárláskor, a kereskedőnek a vételáron felül azt is meg kell térítenie. Abban az esetben azonban, ha nem szokványos postai kézbesítést (hanem pl. gyorsfutár-szolgáltatást) kértél, a kereskedőnek jogában áll ennek a költségét felszámolni.

7. Szállítás
20.000 Ft feletti vásárlás esetén térítésmentesen szállítunk országszerte a GLS Futárszolgálat segítségével, egyéb esetben 2.500 Ft a kiszállítás díja.

8. A megrendeléssel, szállítással kapcsolatos reklamációk, elállás
a) A szállítással kapcsolatos kifogások
Megrendelésedért az áru kézhezvételéig teljes körű felelősséget vállalunk. A hibás vagy sérült árut 5 munkanapon belül cseréljük, vagy pótoljuk saját költségünkre.
Az áru átvételét követően szállítással kapcsolatos reklamációkat azonban már nem áll módunkban elfogadni.
b) Panaszkezelés
Megrendeléseddel és a szállítással kapcsolatos reklamációt, észrevételt készséggel fogadjuk az alábbi email címen: varvedok@t-online.hu vagy a +36 36 311-552 telefonszámon, amelyre legkésőbb 30 napon belül választ adunk.

9. Fizetési feltételek
A fizetési módot a megrendeléskor választhatod ki. A megrendelt tételeket házhozszállításkor készpénzben vagy biztonságos online kapcsolaton keresztül – a Borgun fizetési rendszerén keresztül – a Borgun által elfogadott kártyatípusok segítségével is kiegyenlítheted.

a) Elfogadott bankkártyák: Visa, MasterCard
Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyádat kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, természetesen fizethetsz kártyáddal internetes áruházunkban. Pontos információért kérlek, fordulj a kártyát kibocsátó bankhoz!

b) Fizetés lépései
1. A „Fizetés” gombra kattintva átkerülsz a Borgun fizetési oldalára, ahol a bankkártya adataid megadásával elindíthatod a tranzakciót.
2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizd az adatok helyességét.
3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
4. A fizetés eredményéről e-mail útján is értesítést kapsz, valamint visszairányítunk a szolgáltató oldalára.

Kezdjen gépelni, majd nyomjon Enter-t a kereséshez